We went to the most dangerous cursed town! We spent a night with demons - I read a spell book

  Показвания 527,674

Nova Prospekt

преди 7 месеца

Greetings, friends, we spent a night and a day by going to the cursed jinn village, where you have been waiting with paranormal phenomena. We entered the house in a cursed area in a forest with wild animals. We witnessed uncanny, interesting, strange and mysterious events. Watch the video from beginning to end, help us solve events! I CAN ALSO VIEW THE MAGIC BOOK WHEN IT EXCEEDS 50,000 LIKES.

Join our DİS'CORD server to voice chat with us, we are waiting for everyone: discord.gg/UKcxFpVKt5

► Don't forget to press the 'SUBSCRIBE' button and click RING to turn on notifications so you don't miss new videos: bit.ly/NGejZa

After you follow us on Instagram, tag your story and let us share you!
►Can Yavuz: canxyavuzx
►Arifhan: arifhanx
► Nova Prospekt: ​​ nova.prospekt

In one of the provinces of Turkey as surrounded by mountains, timely experienced denaheş cases. According to the rumors, it was a village with 60 houses and as the population increased, they wanted to build new houses. So they came across an ancient grave while digging the foundation of a house. There was a treasure in the burial they found. A shepherd living in the region spread this treasure to everyone because he was protecting the demons. They built the house in a different place, but because the tomb was opened, the Denaheş tribe invaded an entire village ... I tell the rest of the story very clearly and in detail in the video. Listen carefully because you will be very impressed. It was really difficult and tiring for us to reach here ... We walked for about 2 hours in the snow and came to this village where transportation is almost impossible. But everywhere was covered with snow… We could see the footprints of wild animals. A bear, a wolf ... We saw their paw prints easily and showed you. We could have been dear to us. But in a house we entered, we came across a fire burning mysteriously. It was as if someone was there and they just disappeared when they saw us coming ... But they can also be human, everything is clear in the video.

Join this channel to enjoy privileges:
bgpost.info/face/Dhp...

WE SPENDED A NIGHT IN DENAHEŞ CIN VILLAGE - I READ THE LARGE BOOK!

Don't forget to watch them too
WE ENTERED THE JAZZ WIFE PIT www.youtube.com/watch?v=0ax6e...
THE MOST PRODUCTIVE VIDEO WE HAVE TAKEN TIME www.youtube.com/watch?v=c87yz...
THE BABY OF THE GIRLS
www.youtube.com/watch?v=EP4mR...
THE LAST ENTRY OF THE MARRIED MAN
www.youtube.com/watch?v=z4W-f...

Please don't forget to like it for more ❤

WHERE YOU CAN CONTACT ME:
Snap: novaoverlord
Twitter: canxyavuzx

Hello, we strive to deliver the best and highest quality videos to you. We have a lot of difficulty and waste time during video shooting. Don't forget to "like" the video so that we can shoot better quality videos and support us.

Thanks.

Коментари
Nova Prospekt
Nova Prospekt преди 7 месеца
Herkese selamlar, DENAHEŞ CİN VAKASINI araştırmak üzere bahsedilen ünlü yere gittik. Orada bir gece geçirerek, olup biteni araştırdık. Denaheş cinlerinin musallat olduğu koca bir köyü gezdik... Videoda başımıza esrarengiz, gizemli, ürpertici bir çok olay geldi. Siz en çok hangisinden etkilendiniz? Ayrıca 50.000 BBEĞENİYİ GEÇTİĞİ ZAMAN VİDEODA OKUDUĞUM BÜYÜ KİTABINI İNCELEYECEĞİM BİR BÖLÜM GELECEKTİR! Bizimle sohbet etmek için Discord'a gelin: discord.gg/UKcxFpVKt5
Hasan can Aslan
Hasan can Aslan преди 2 месеца
Her zaman bu ckrlkcelkcekcekkcekfoe de cdocoldepvlo
TWİTTER'Cİ
TWİTTER'Cİ преди 3 месеца
Abi şu mojileri nadıl yapıyosun?
Reqiye Elekberova
Reqiye Elekberova преди 3 месеца
👹👹👹👹
جانة مستو
جانة مستو преди 3 месеца
Abi ben vidyolarınızı izeyice çok tedirgin oluyorum
UsTa Lewu
UsTa Lewu преди 4 месеца
abi o ses neydi heheheheh bune aq altıma ettim abi kalpten gittim
Aiziel
Aiziel преди 2 дни
38:52 Adam cinlere racon kesiyor la orgklagjıkaergjıoaerjgkaejrhklajdklhadtj
seda
seda преди 8 дни
Can'la ceketimiz aynı
DenizToprak KIRÇALI
DenizToprak KIRÇALI преди 11 дни
ulan bu insanlar da kaşınıyo bunlar nasıl köy isimleri
Feyza Zzzz
Feyza Zzzz преди 15 дни
Odada yanan mum ateş bulurlar o sırada arif: iyi oldu aslında üşümüştük ahahahaowlspeşspwşspeşspespeş konuşmalarına aşığım
Ulku Ruzeva
Ulku Ruzeva преди 20 дни
Allah sizi cinlardan korusun amin Rabbim yardamçiniz olsun inşallah amin çok terlikarli cin musalat olabilir yük çokar herseyi dokunma
ramazan cetin
ramazan cetin преди 23 дни
, çok güzel bir video olmuş,
Yasemin Arslan
Yasemin Arslan преди месец
basarilari can abi cok cesaretlisiniz
Lütfullah Arslan
Lütfullah Arslan преди месец
Aniden bi şey çıksa ülke felç
Hüseyin
Hüseyin преди месец
Yani şu canın bağıra bağıra tepki vermesi beni çıldırtıyor ya ne amk bağırınca gidiyormu yoksa düzeliyormu arkadaş bağırma ya bagirma
beyza
beyza преди месец
11:51 güvenimiz tehlikede ckfmfmckdksm
Görkem Gökçe
Görkem Gökçe преди месец
ABİ BEN HİC BOYLE VİDEO SEVMEM AMA BEN HER SANİYE SENİ İZLİYOM ADAMSİN ABİ BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM
Enes Gök
Enes Gök преди месец
00:03 korktum ap
Efe Kuru
Efe Kuru преди месец
28.40 ta ıslık sesi ya da çıkık sesi var
ALİ ilkin
ALİ ilkin преди месец
Abi tuvalette izliyorum kabızdım ama sayende rahat rahat sıçıyorum teşekkürler
Yasemin Arslan
Yasemin Arslan преди месец
abi Cok cesaretlisin Allahtan baska ilah yoktur
Nevin Er
Nevin Er преди месец
Selam yorum yaparken saygılı olmamızı istiyorsunuz ama siz bir şeyle karşılaştığınızda Besmele yerine annanı........... diyordunuz yakışmıyor sizler gibi gençlere bu arada elinize emeğinize sağlik lütfen küfür etmeyin saygılarımla.
defineciler ve hazineciler
defineciler ve hazineciler преди месец
Arapcan cok kotu okuyorsun bir hocadan kutan dersi al kardeşim
defineciler ve hazineciler
defineciler ve hazineciler преди месец
X işareti son isarettir define o kayanin altında dır yuzde yuz
Mobil Game Canavarı YT
Mobil Game Canavarı YT преди месец
Abi videoda tam 30:59 saniye çığlık sesi geliyor
K N O C K
K N O C K преди месец
Abi alt Yazı koysaydınıziyi olurdu
Omid Rahbari
Omid Rahbari преди месец
Merhaba kardeşim bu kitabın adı ne
Birtan Erdurdu
Birtan Erdurdu преди 2 месеца
13:50 Işığı sağdaki evin çatısına tutarken bir adam kafasını çıkartıp can abileri izliyor dikkatlice bakın görenler beğensin...
pastrimaci ero
pastrimaci ero преди 2 месеца
Abi ya altınıza yapıyorsunuz sonra hikayeyi anlatiyorsun 😀
HAVVA DEMİRKOL
HAVVA DEMİRKOL преди 2 месеца
7:22 yardımcı olun değil de yadumcu olun
Yeşim
Yeşim преди 2 месеца
Büyü kitabını okurken vidyonun sesini kısıyorum ne olur ne olmaz da abi siz manyakmısınız
Şeytan Minaresi
Şeytan Minaresi преди 2 месеца
Gizli ilimler kitabı bizde var cin yakma vs her şeyi anlatıyo
Onur Gülmez
Onur Gülmez преди 2 месеца
Can kafasına sonlara dogru birşey kondu
Arg 33
Arg 33 преди 2 месеца
19:20 Cinler:Buyrun Can:Aaaaağağağağağağağağğa Cinler: Töğbestağfirullaaaah
damla tutar
damla tutar преди 2 месеца
Olm okuduktan sonra hani ses geldiya sıçtım yemin ederim 😱
Furkan Akpınar
Furkan Akpınar преди 2 месеца
Can cinleri yakma duası okur Cinler:üşüme die ateş yaktık nie yakıon la bizi
Gulcin Dindar
Gulcin Dindar преди 2 месеца
38:50 Cinler: Can:sadece Allaha zikredeceksiniz lan Cinler: lan mı?😄
Ertugrul Kara
Ertugrul Kara преди 2 месеца
abi küfür etmezseniz olmazmı ya sevilyorsunuz ama küfür çok ediyorsunuz seslere odaklansanız çekime olmazmı
FearSwag
FearSwag преди 2 месеца
Can: Sadece ALLAHI zikredeceksiniz lan Cin: Lanmı ayıp oluyo hocam
Murat Çelik
Murat Çelik преди 2 месеца
Dakika 14 de görünen bir insanmı canın ışığı tuttuğu yede
شهرام کیاهی
شهرام کیاهی преди 2 месеца
Gan bo kanal cezende kargakde yaman aeshtebah aedmesham🌼🌷🌼🌷🌼🌷🌼🌷🌼🌷🌼🌷🌼🌷🌼🌷🌼🌷🌼🌷🌼🌷🌼🌷🌼🌷🌼🌷🌼🌷🌼gavab var
شهرام کیاهی
شهرام کیاهی преди 2 месеца
Bbbbbbrrraaaavvvvooooo gan🌼🌷🌼🌷🌼🌷🌼🌷🌼🌷🌼🌷🌼🌷🌼🌷🌼🌷🌼🌷🌼🌷🌼🌷🌼🌷🌼🌷🌼🌷🌼🌷🌼🌷🌼🌷
Sudenil Bahadır
Sudenil Bahadır преди 2 месеца
Abi ben büyüyü dinledim ama eve falan Gelmezler dimi
Mikayl Gəncəliyev
Mikayl Gəncəliyev преди 2 месеца
abi discord sunucunuz ne ki
Mikayl Gəncəliyev
Mikayl Gəncəliyev преди 2 месеца
olabilir ya
Yusuf Karaot
Yusuf Karaot преди 2 месеца
Türkçesi ile orjinali farklı orjinalini okymayı bilmiyorsan türkce yazılarla yazılanı okursan cinlenirsiniz benden söylemesi yıllarımı verdim havas ilmine iyi bilirim bu işleri bilmediginiz konulara fikir yürütmeyin her an musallat olunursunuz aman dikkat
Hülya Dedeoğlu
Hülya Dedeoğlu преди 2 месеца
Adamlar canlarından vazgeçiyor bizimkiler popüler olma derdinde
Hülya Dedeoğlu
Hülya Dedeoğlu преди 2 месеца
Maşallah yorumları cem yılmaz yazıyor galiba . aşırı komiksiniz yaaa
Piraka Playz
Piraka Playz преди 2 месеца
Ben bir cin ola bilirmiyim? Can cin yakma duası okuduğunda elimdeki leke büyüdü
Anka Man
Anka Man преди 2 месеца
3:52 can abinin telefonu çalıyor
Mİnecraf ÖMER
Mİnecraf ÖMER преди 2 месеца
abi siz adam sınız
Efraik Akifov
Efraik Akifov преди 2 месеца
Abi profil resmini nasıl yaptın
Aleyna Yurdakan
Aleyna Yurdakan преди 3 месеца
Cinlere sadece Allah'a zikrediceksin lan! Diyen koca yurekli can
Nirvana Dkant
Nirvana Dkant преди 3 месеца
43:00 saçların kalkması ve içimden bir şey geçti demen
EREXHD
EREXHD преди 3 месеца
46:50 arifhan abi önüne bişey düştü görmedinmi
Keskin Topcu
Keskin Topcu преди 3 месеца
ateşi rüzgar yakmış olabilir.
ayşe yazgan
ayşe yazgan преди 3 месеца
can: lan ateş yanıyo ateş nerden geldi bu ateş cin: lan o kdr yol geldiniz bizim için iyilik yapalık dedik
ayşe yazgan
ayşe yazgan преди 3 месеца
cin: kalk hanım kalk bizimkiler geldi çay koy can: rüzgarın şiddeti ahenkle dans ediyor cin: bak hele bak hanım edebiyat yapıyor ben sana yapsam gülersin
Ayla Kılıç
Ayla Kılıç преди 3 месеца
Ben Arifhanida Canida çok seviyorum ama nedese Arifhani çok seviyorum yinede ikisinide çok seviyorum bide şu hikayede koydugunuz bazı korkunç fotoğraf lar var ya onları lütfen koymayın adam korkuyor o yüzden hikayenin anlatilma yerini geçiyorum
Abi Kardeş
Abi Kardeş преди 3 месеца
14:14 EVDE GÖZ GİBİ BİŞE VAR WTF
Ayla Kılıç
Ayla Kılıç преди 3 месеца
Abim Allah sizi korusun neler yasamissiniz kardeşimle benim en korktuğumuz bu video oldu Ya Rabbim sen onları koru🤕😖😳😶🍃🤍8-:-)
TWİTTER'Cİ
TWİTTER'Cİ преди 3 месеца
Nedense can bi şeyden korkunca bi cesaretleniyor
Oyunlar Kralı
Oyunlar Kralı преди 3 месеца
arkadaşlar bişey buldum cin olma ihtimail kaç siz karar verin 49:02 arif han zum yaptığında eve doğru giden bir varlık var tuylerim diken diken oldu +1 like görsunler
Ayla Kılıç
Ayla Kılıç преди 3 месеца
Len bu 39:13 e bakarken valla billa sanki kalbim durdu hemen sese bakın ben buna çok tan baktım ablamla ama yorum şimdi yazdim
Eftalya Uğur
Eftalya Uğur преди 3 месеца
Karın üstüne siyah bişey düştü kimse görmedi mi
Sevim Enli
Sevim Enli преди 3 месеца
Biraz terbiyeli konussaniz olmazmi
CTA Yuso
CTA Yuso преди 3 месеца
0:02 altıma sıçtım
lavi ab
lavi ab преди 3 месеца
can : Bu ateşi kim yaktı arifhan : Üşümüştük xd
ikbal erbaş
ikbal erbaş преди 3 месеца
İlk defa yapıyorum emeğe saygı +1 1:43 video başlar 3:16 yola çıkarlar 3:38 ev izleri 4:41 çeşme görürler 6:07 defineli kayayı anlatıyor 6:16 kayada işaret var!!! 6:24 can kayar xD (kayada ayrıca kazma kürek izleride var ama koymaya gerek duymadım) 7:17 evi görürler 8:08 alt kata pencereden bakarlar (ben hiçbişey görmedim) 8:29 kurt izleri görürler 9:00 can yanlış eve geldiklerini söyler ama arif girelim der 9:36 can kapıdan girer 9:53 can ses geldiğini söyler (ben duymadım ) 10:04 ilk odanın kapısı açılır ama fail xD 10:10 arif yan odada ot olduğunu söyler (bence burası ev değil ahır falan) 10:24 komik bir diyalog xD 10:42 yapıdan çıkarlar 11:07 asıl evi bulmak için yola çıkarlar 11:23 yeniden kurt izleri 11:45 beğeni isterler (banada bi atarsanız sevinirim 2k beğenide sonraki videoda yine yapıcam) 13:06 evi bulurlar 13:57 den sonrası benim gibi kulaklık takanlar için 1 dk lık saygı duruşu 14:26 arif ayı izi görür 16:02 asıl eve gelirler 16:18 can fotoğrafı koymamış 16:26 alt kata girerler 16:33 yerde tezek var 17:00 kümes buldular 17:27 evden ses geliyor 17:49 arif yanık kokduğunu söyler 17:52 kapı gıcırdar 18:06 sadece izleyin xD 18:19 can tekme at der 18:26 eve girdiler 18:42 ilk odaya girdiler ve odada ateş ve mum yanıyor 19:20 önlerindeki kapı kendiliğinden açılıyor 19:41 tavanda bişey var 20:04 tavandaki şey yere düşüyor 20:47 köyün nasıl yok olduğu anlatılıyor 21:20 arif tavanı gösterir 21:42 tahtada X var 21:48 odun sallanıyor 22:14 mum sönmüş (rüzgardan heralde) 22:21 çatır çatır ses geliyor 23:46 can korkar 24:01 çatıdan ses gelir 24:34 ses gelir 24:46 hikaye anlatılır (fotoğraflardan hikaye anlatılırken yaşanan olayları yazamadım varsa siz yorumlara yazarsınız eğer nova prospekt bu yorumu okuyorsa artık şunları KOYMAYIN lütfen) 26:56 hikaye biter izlemeye devamke 28:33 rüzgar şiddetlendi 28:58 arif düşüncelerini anlatır 29:19 ses 31:30 can kitabı çıkardı 32:14 gizli ilimler kitabı anlatıyor 33:36 can kitabı açar sayfayı aramaya başlar 33:42 kitapdaki define bulma sayfası 34:23 can define bulmayı anlatıyor 34:40 yine komik bir diyalog 35:20 azimeti anlatıyor 35:40 arifhanın başı dönüyor 35:59 can cin yakma duasını okuyor 36:13 odun sallanıyor!!!!!! 36:23 ateş şiddetlendi 36:48 ev sallanıyor!!!!! 36:57 kapı çarpar ve ışık bozulur 37:07 kapı çok sesli gıcırdar 37:25 kapıya bişey vuruyor 37:32 can dua okurken fenalaşır 37:36 şiddetli sesler 37:44 dua biter can dahada fena olur 38:10 can yine dua okumaya başlar kapı tıklama sesleri gelir 38:20 can ne okuduğunu söylerken kapı açılır ve önlerine taş fırlatılır 38:28 ilerdeki kapı açılır 38:32 can cinleri sinirlendirdiğini söyler 38:40 can cinlere atar yapar ve bitakım olaylar 39:13 o ses ne (altıma ettim lan) 39:24 ses devam eder 39:37 bencede baya üste çıktılar 40:43 4. boyutu anlatıyor 42:13 kitabı gösteriyorlar 50:04 video biter
taner kahya
taner kahya преди 3 месеца
Can abi o kitabe nerde buldu acaba Ciblerle anlasma🤔
Reqiye Elekberova
Reqiye Elekberova преди 3 месеца
👹👹👹👹👹
Reqiye Elekberova
Reqiye Elekberova преди 3 месеца
😈😈😈
Reqiye Elekberova
Reqiye Elekberova преди 3 месеца
Abi bende gizli ilimlər kitabı var bunə di ????
MAHDI BiG BOY
MAHDI BiG BOY преди 3 месеца
سلام جان من از کشور ایران هستم 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 I M FROM IRAN PERSIAN EMPIRE IRAN PERSIA 🇮🇷
Mehtap Kaşıkçıoğlu
Mehtap Kaşıkçıoğlu преди 3 месеца
Izlerken kalp kirizi geçirdim
madara
madara преди 3 месеца
Oha
madara
madara преди 3 месеца
Ben sış tım
madara
madara преди 3 месеца
Abi hava çok kötü sesini duyamiyom
Ekrem Karadeniz
Ekrem Karadeniz преди 3 месеца
Bismillahirrahmanirrahim tam videonun sonundayken bir anda evde elektrikler gitti her taraf kapkaranlık oldu 2 dakika sonra tekrar geldi elektrik kesinlikle videoyla ilgili
Ekrem Karadeniz
Ekrem Karadeniz преди 3 месеца
Cinler ve şeytanlar çok güçlü vesevese verebilirler beyni kontrol edebilirler,en iyisi onların vesveselerinden Allah’a sığınmaktır.
Ayşe Melek Dikmen
Ayşe Melek Dikmen преди 3 месеца
39.25 o kadın sesi beni bitirdi
Wronzy
Wronzy преди 3 месеца
46:50 yukarıdan bisi düştü
Mehmet kılıç
Mehmet kılıç преди 3 месеца
Şimdi Ahıra giriyoruz
SEMO KRAL X - GAME HOUSE
SEMO KRAL X - GAME HOUSE преди 3 месеца
Videonun başlığı: Nasıl Delirirsiniz? Ayrıntılı yapın! :D
Mehdi Aliyev
Mehdi Aliyev преди 3 месеца
Allah seytana lanet etsin
Berat Çatalkaya
Berat Çatalkaya преди 3 месеца
Can ;selam biz geldik Cinler;hey millet toplanın bizimkiler geldi
NemesS
NemesS преди 3 месеца
Cinlerde altın gücü temsil ediyor onlar için enerjidir ve kabilelerde ne kadar altın o kadar güç ve saygı demektir koruma sebepleri budur anlaşma olmadan alınan altınlar bu yüzden çok risklidir
Ali Aliyev
Ali Aliyev преди 3 месеца
38:57 Cinlere racon kesen adam gibi adam Can Abi
Bass boosted music
Bass boosted music преди 3 месеца
47:48
Ayşe DEMİR
Ayşe DEMİR преди 3 месеца
Arif aklım almıyor can ya sizi tanıdığıma çok multu oldum çok güldürüyorsun bir yandan da aklım gidiyor izlerken bu arada bende de var gizli ilimler kitabı çok eski cin daveti var ama asla denemiyorum 🤣
İnan Kaya
İnan Kaya преди 3 месеца
Nereden buldun kitabı
Pvo COPS
Pvo COPS преди 3 месеца
14:14 can abinin ışık tuttuğu yerde gözler var
Eren Şen
Eren Şen преди 3 месеца
38:51 helal olsun can abime Nası racon kesti bee :D
Sucay Heshimov
Sucay Heshimov преди 3 месеца
Canin kafasi guzel galiba
Ahmet Yavuz
Ahmet Yavuz преди 3 месеца
Organlarım iflas etti
Sidar Muhabbet Kuşu Vlog
Sidar Muhabbet Kuşu Vlog преди 3 месеца
Abi bir şey söylicem büyü yapıyorsun ama Kuranda büyü haramdır cehenneme gidicen diye korkuyom😓
Berat Elbasan
Berat Elbasan преди 3 месеца
Abi benim horozumu öldürdüler birtane beyaz horozum vardı
Mert Aşa
Mert Aşa преди 4 месеца
Kardeş izlerken altıma sıçtım
PARZ1VAL
PARZ1VAL преди 4 месеца
38:54 : -Sadece Allah'a hitap edeceksiniz LAN!! Cinler : *EuuuiiiiUUueuddhhfbr dbbhhhhhhhhh*
xMYT58x
xMYT58x преди 4 месеца
Bu gizli ilimler kitabını kim yazmış
EyKMoto
EyKMoto преди 4 месеца
Cinlere had bildiren Can Yavuz
Cemalcan Yildirim
Cemalcan Yildirim преди 4 месеца
Can: Bu eve girecez Ev: ben size girecem bekleyin siz ±
مجتبی نجفی
مجتبی نجفی преди 4 месеца
can kardashim bilyorsan ki denahesh çinlari ateshdan enrghi alyorla pas ateshi çinlar yakiblar fakat denahehs jinlari bu ishi gora bilyorlar
Haydar Açık
Haydar Açık преди 4 месеца
Allah bir dir eşi benzeri yoktur ALLAH EKBER
turgay kara
turgay kara преди 4 месеца
adam gibi adam fena konuyor
turgay kara
turgay kara преди 4 месеца
adam işini yapıyor usta güzel konuşuyor helal
ISS'den dönen astronotlar okyanusa iniş yapıyor
2:41:56
Barış Özcan
Показвания 1,6 млн.
Bir Zamanlar Çukurova 105. Bölüm
2:16:46
Bir Zamanlar Çukurova
Показвания 1,4 млн.
Orlin Pavlov - Див Рай (Official Video)
3:49
Virginia Records
Показвания 60 хил.
Sadakatsiz 32. Bölüm 2. Fragmanı
0:48
Sadakatsiz
Показвания 2,2 млн.
HARİTADA GÖRÜNMEYEN CÜHENNA KÖYÜNDE BİR GECE! (KAYBOLDUK)
1:00:00
Nova Prospekt
Показвания 1 млн.
BU ZAMANA KADAR ÇEKTİĞİMİZ EN ÜRPERTİCİ VİDEO! Kara BÜYÜ Bulduk
56:53
CİNLERİN MUSALLAT OLDUĞU ÇOCUĞA KURŞUN DÖKTÜK! HERŞEY SON BULDU
51:25
KAMBURLU KÖYÜ: Mihrez CİN Padişahı ile Bir Gece - PARANORMAL OLAYLAR
56:35
Bir Zamanlar Çukurova 105. Bölüm
2:16:46
Bir Zamanlar Çukurova
Показвания 1,4 млн.
Orlin Pavlov - Див Рай (Official Video)
3:49
Virginia Records
Показвания 60 хил.
Sadakatsiz 32. Bölüm 2. Fragmanı
0:48
Sadakatsiz
Показвания 2,2 млн.
Reynmen ft. Zeynep Bastık - Yalan ( Official Video )
2:45
Reynmen
Показвания 2,3 млн.
Måneskin - Beggin' (Lyrics)
3:33
Creative Chaos
Показвания 7 млн.
ЩЕ СЕ ЖЕНИМ?! 😳
23:18
Naum & Tea / Наум и Теа
Показвания 98 хил.
Bir Zamanlar Çukurova 105. Bölüm
2:16:46
Bir Zamanlar Çukurova
Показвания 1,4 млн.
Can YOU Fix Climate Change?
15:50
Kurzgesagt – In a Nutshell
Показвания 6 млн.